Loading...

Зал №3

МАРКЕТИНГ ТА ПРОДАЖ АГРОПРОДОВОЛЬЧОЇ ПРОДУКЦІЇ

  11:00 – 18:00
  Безкоштовно

Модульний експортний тренінг

  1. Загальний огляд німецького роздрібного ринку: стан та тенденції (Pilling, Bilych)
  2. Як вийти на ринок ЄС: онлайн інструменти для експортерів (Bilych) та канали дистрибуції (Pilling)
  3. Погляд ІМПОРТера: закупівля свіжого продуктів/сировини з «не-ЄС» походження (Port International)
  4. Роздрібна торгівля – це про увагу до деталей. Як працювати / спілкуватися з роздрібними мережами в Німеччині? (Karl Mayer)
  5. Створення бренду для агропродукції (Frank Doose)

 

Часові рамки:

 11.00– 11.10 – Вітальні слова від команди Agritrade (Pilling,  Bilych)

11.10 – 13.00 – 1) Загальний огляд німецького роздрібного ринку: стан та тенденції (Pilling, Bilych)

2) Як вийти на ринок ЄС: онлайн інструменти для експортерів (Bilych) та канали дистрибуції (Pilling)

13.00 – 13.30 – Обідня перерва

13.30 – 15.00 – Погляд ІМПОРТера: закупівля свіжого продуктів/сировини з «не-ЄС» походження (Port International)

15.00 – 16.00 – Роздрібна торгівля – це про увагу до деталей. Як працювати / спілкуватися з роздрібними мережами в Німеччині? (Karl Mayer)

15.50 – 16.00 – подача кави та закусок

16.00 – 17.00 – Створення бренду для агропродукції (Frank Doose)

17.00 – 18.00 – Відкрита дискусія та неформальне спілкування.


Організатор:
Німецько-український проект
двосторонньої коопераційної програми
«Агроторгівля України»
Довідки:
044 279-44-80, 097 808-62-78